27.4.12

A nie wierzyłem! Już podczas obrączkowania ptaków nad morzem, o czym pisałem kilka dni temu, Ida snuła przede mną wizje, jak to po powrocie przygotuje komiks o naszej wyprawie.
- Tak, tak – odpowiadałem. – Dobrze, dobrze. Świetny pomysł.
Nie sądziłem jednak, że coś z tego wyjdzie.
Myliłem się. Wkrótce po powrocie Ida poprosiła mnie, bym przekopiował zdjęcia na pendrive’a i wybrała się do Mai - swojej przyjaciółki z klasy. Jej tato ma podobno na swoim komputerze świetny program do przygotowywania komiksów. Dziewczyny siedziały razem cały wieczór, ale wykonały naprawdę świetną rzecz. Nie mogłem się powstrzymać, by nie zamieścić jej na blogu. Bo może ten komiks bardziej przemówi do wyobraźni dzieci i ich rodziców niż moja poprzednia opowieść? Jeśli tak się stanie, tylko się ucieszę. 
Hm, a może sam będę musiał się nauczyć przygotowywać coś takiego? Tylko czy będę potrafił dorównać Idzie i Mai? Proszę popatrzeć:

Komiks o obrączkowaniu - część pierwsza
©
  by Ida & Maja

Komiks o obrączkowaniu - część druga,
©
by Ida & Maja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz